Використання елементів народної математики в дитячому дошкільному закладі
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕТИ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНОЇ МАТЕМАТИКИ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 5
1.1. Аналіз педагогічної та методичної літератури з проблеми дослідження 5
1.2. Використання елементів народної математики як засобу логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку 10
1.3. Підвищення інтересу дошкільників до математики за допомогою народних жартівливих задач 15
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ НАРОДНОЇ МАТЕМАТИКИ У ДНЗ 20
2.1 Визначення показників первинного рівня сформованості математичних знань у дітей 20
2.2. Методика використання елементів народної математики в роботі з дітьми старшого дошкільного віку 24
2.3 Аналіз результатів експериментального дослідження 37
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
ДОДАТКИ 43
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.