Використання наочних посібників на уроках природознавства в початковій школі

ЗМІСТ

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНИХ ПОСІБНИКІВ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА 5

1.1. Роль наочних посібників на уроках природознавства у початковій школі 5

1.2. Педагогічна цінність наочності на уроках природознавства 9

1.3. Дидактичні цілі використання наочних посібників у процесі навчання природознавству 12

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНИХ ПОСІБНИКІВ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 15

2.1. Класифікація засобів наочності та їх характеристика 15

2.2. Методика використання наочних посібників на уроках природознавства у початковій школі 24

2.3. Фрагмент уроку природознавства з використанням наочних посібників (мультимедійної презентації) 30

ВИСНОВКИ 34

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

ДОДАТКИ 38

Ціна: 250грн.
Кількість сторінок: 42

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні