Історія розвитку Інтернет в Україні

Реферат

 на тему:

„Історія розвитку Інтернет в Україні”

ІНТЕРНЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ

На сьогодні український Інтернет за кількістю користувачів виходить на той рівень, коли інвестиції у його використання як інструмента маркетингу приноситимуть реальні позитивні результати. За висновками конференції «Інтернет-бізнес 2005» розвиток Інтернету в Україні проходить початкові стадії. Збільшується кількість користувачів, якісно змінюється склад аудиторії у сторону збільшення долі представників бізнесу, з'являється розуміння необхідності використання можливостей Інтернету у маркетинговому плані. Наразі Інтернет в Україні є досить новою рекламною площиною, а отже найбільш перспективною. Досвід російського Інтернету, що за своїм розвитком випереджає український, свідчить, що компанії, які саме на цьому етапі почали активно використовувати Інтернет у бізнес-процесах, здобули суттєві переваги у конкурентному відношенні.

 Переваги Інтернету стосовно українського ринку

Аудиторія

За даними найбільшої української рейтингової системи bigmir. net, унікальна аудиторія українського Інтернету складає 4 292 152 осіб (середнє значення за одинадцять місяців 2005 року). Серед них доля киян становить 53,48%. Користувачі з міст із мільйонним населенням (Дніпропетровськ, Одеса, Харків, Львів, Донецьк, Запоріжжя) складають 32,37%.

Користувачами, переважно, є найбільш активні та забезпечені громадяни. До речі, значна частина цієї аудиторії (близько 40%) дивляться телевізор значно рідше, ніж інші українці. У робочі години Інтернет взагалі не має собі рівних ні за якісними, ні за кількісними показниками впливу на аудиторію.

 Якість контакту

За якістю контакту Інтернет поступається лише телебаченню та випереджає зовнішню рекламу, рекламу у пресі та на радіо. Це пояснюється високим ступенем персоналізації реклами, високим коефіцієнтом довіри і можливою інтерактивністю рекламного повідомлення.

 Інтерактивність рекламного контакту

Напевно головна конкурентна перевага Інтернету над іншими ЗМІ. Розвиток технічних можливостей Інтернету дозволяє організувати максимально інтерактивну взаємодію з клієнтом, врахувати всі його побажання, при цьому обслуговування проводиться миттєво, без чекання у черзі.

 Вибірковий вплив на цільову аудиторію

Інтернет, як носій реклами, має найширші можливості у взаємодії з цільовою аудиторією

80% відвідувачів приходять на сайти через рекламу та пошукові системи для отримання відомостей конкретної тематики. Тобто користувачі налаштовані на сприйняття конкретної інформації та активно сприймають рекламу.

Ще одним інструментом Інтернет-реклами є контекстна реклама у пошукових системах — реклама, що з'являється, коли тематика запиту користувача є відповідною. Крім того, існує можливість розподілу реклами залежно від часу показу та тематики сайту, а також демонстрація різної реклами представникам різних регіонів (банерна реклама).

 Вартість

У порівнянні з використанням інших засобів реклами, вартість кампанії в Інтернеті виявляється на порядок нижчою. Створення інформаційної візитки для невеликої компанії коштує до 1000 доларів. Розробка доволі функціонального сайту потребує декілька тисяч доларів. Зазвичай, якщо компанія замовляє сайт, вартість якого становить близько 5000 доларів, вона має рекламний бюджет мінімум у 10 разів більший.

Окрім зазначених переваг слід згадати також про можливість ведення детальної статистики, яка дозволяє виявити важливі особливості аудиторії та залежно від них скорегувати наступну рекламну кампанію. Також безумовною перевагою Інтернету є майже миттєва швидкість публікації матеріалів, а також доступність інформації впродовж 7 днів тижня 24 години на добу.

 
Перспективи розвитку

На жаль весь потенціал Інтернету в Україні використовується не повною мірою через нерозуміння його переваг у порівнянні з традиційними ЗМІ та засобами реклами. На сьогодні обсяг української Інтернет-реклами втричі менший за відповідні обсяги у Росії. Але Інтернет в Україні поступово набирає обертів.

На сьогодні компанія, що не має офіційного сайту, уже вважається аутсайдером ринку. Останнім часом відбувається перехід від застарілих сайтів з обмеженою функціональністю до концепції створення сайту як повноцінного маркетингового інструменту. Однак, через поки що низькій професіоналізм більшості українських розробників сайтів спостерігається незадоволення результатами, які компанії отримують від своїх сайтів. Це, у свою чергу, впливає на ставлення до Інтернету як інструменту маркетингу, а отже гальмує його загальний розвиток

1 2 3 4 5

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні