Вивчення казок як засіб естетичного розвитку молодших школярів
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК ЯК ЗАСОБУ ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 6
1.1. Поняття казки як жанру народнопоетичної творчості 6
1.2. Значення казки у вихованні особистості молодшого школяра 10
1.3. Виховання морально-естетичних почуттів молодших школярів за допомогою української народної казки 15
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ КАЗКИ ЯК ЗАСОБУ ВИХОВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 25
2.1. Вплив народних казок на рівень морально-естетичної вихованості школярів 25
2.2. Методика вивчення казок як засіб морально-естетичного розвитку молодших школярів 30
2.3. Аналіз результатів дослідження 35
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
ДОДАТКИ 42
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.