Лінгвальна характеристика сучасного рекламного тексту
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. РЕКЛАМА. ЇЇ ПОНЯТТЯ І ФУНКЦІЇ, МЕТА І ВИДИ 7
1.1. Основні етапи розвитку реклами 12
1.2. Способи представлення рекламної продукції 15
РОЗДІЛ ІІ. ТЕКСТ У РЕКЛАМІ 26
2.1. Вплив на чуттєвість 33
2.2. Експресивно-оцінна характеристика рекламного тексту 39
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 45
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.