Організація подієвого туру на фестиваль Файне місто м.Тернопіль
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ 6
1.1 Сутність туристичного продукту 6
1.2. Особливості організації надання послуг в подієвому туризмі 15
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПОДІЄВОГО ТУРИЗМУ ТА ІСНУЮЧОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 22
2.1 Ресурсний потенціал подієвого туризму 22
2.2 Аналіз конкурентного середовища в Україні 25
РОЗДІЛ 3. СТВОРЕННЯ КОНКУРЕТНОСПРОМОЖНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ 38
3.1 Програма подієвого туру 38
3.2 Ідеї та пропозиції щодо просування продукту на вітчизняний та міжнародний ринки туристсько-екскурсійних послуг 41
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 52
ДОДАТКИ 54
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.