Психологічні особливості впливу засобів масової інформації на розвиток уяви у дітей молодшого шкільного віку

ЗМІСТ

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВПЛИВУ ЗМІ НА РОЗВИТОК УЯВИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 8

1.1. Поняття про уяву у психологічній літературі 8

1.2. Особливості розвитку пізнавальних психічних процесів у молодших школярів 14

1.3. Розвиток уяви молодшого школяра, її критерії та функції 23

1.4. Засоби масової інформації як фактор психологічного впливу на особистість школяра 32

Висновки до розділу 1 44

РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЗМІ НА ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УЯВИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 46

2.1. Організація, методи і методики дослідження 46

2.2. Аналіз результатів дослідження 53

Висновки до розділу 2 64

РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА РОБОТА ЩОДО РОЗВИТКУ УЯВИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 65

3.1. Програма розвитку уяви у дітей молодшого шкільного віку 65

3.2. Ефективність впровадження корекційної програми з розвитку уяви молодших школярів 87

Висновки до розділу 3 90

ВИСНОВКИ 92

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96

ДОДАТКИ 102

Ціна: 700грн.
Кількість сторінок: 103

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні