Психологічний супровід батьків дитини з тяжкими порушеннями мовлення
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 5
1.1. Науково-теоретичний аналіз особливостей мовленнєвого розвитку дітей з тяжкими порушеннями мовлення 5
1.2. Особливості розвитку особистості дитини з мовленнєвими порушеннями 10
1.3. Батьки як учасники корекційного процесу 14
РОЗДІЛ 2. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СІМЕЙ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ДИТИНУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 17
2.1. Супровід сім’ї, що виховує дитину з тяжкими порушеннями мовлення 17
2.2. Заходи зі стимулювання та корекції мовленнєвого розвитку дитини у сім’ї 22
2.3. Експериментальне дослідження особливостей дитячо-батьківських відносин у сім'ях, які виховують дітей з ТПМ 30
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
ДОДАТКИ 41
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.