Роль дитячої літератури у процесі навчально-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 6
1.1. Категорії дітей з особливими освітніми потребами 6
1.2. Індивідуальні та типологічні особливості дітей з особливими освітніми потребами молодшого шкільного віку 7
1.3. Виникнення педагогічних проблем у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами 11
РОЗДІЛ 2. ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА ТА ЇЇ РОЛЬ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 16
2.1. Сутність дитячої літератури та її жанри 16
2.2. Виховна та навчальна функція дитячої літератури 19
2.3. Методи та прийоми використання дитячої літератури у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами 20
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 24
3.1. Психолого-педагогічна робота з важковиховуваними дітьми з використанням дитячої літератури 24
3.2. Рекомендації батькам щодо роботи з книжкою з обдарованими дітьми 33
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.