Роль соціальних мереж в сучасній політиці
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ТА МЕРЕЖЕВА КОМУНІКАЦІЯ 7
1.1. Місце соціальних медіа в сучасному інформаційному суспільстві 7
1.2. Соціальні мережі: поняття, розвиток, можливості 19
Висновки до першого розділу 29
РОЗДІЛ 2. УКРАЇНСЬКІ ПОЛІТИКИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ЗАКОНОМІРНОСТІ 31
2.1. Аналіз присутності українських політиків у соціальних мережах 31
Instagram 37
2.2. Громадська думка щодо використання соціальних мереж політичним істеблішментом 40
Висновки до другого розділу 57
РОЗДІЛ 3. ПОЛІТИКИ СВІТУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ 59
ВИСНОВОК 74
СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ 78
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.