Роль соціальних мереж в сучасній політиці

ЗМІСТ

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ТА МЕРЕЖЕВА КОМУНІКАЦІЯ 7

1.1. Місце соціальних медіа в сучасному інформаційному суспільстві 7

1.2. Соціальні мережі: поняття, розвиток, можливості 19

Висновки до першого розділу 29

РОЗДІЛ 2. УКРАЇНСЬКІ ПОЛІТИКИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ЗАКОНОМІРНОСТІ 31

2.1. Аналіз присутності українських політиків у соціальних мережах 31

Instagram 37

2.2. Громадська думка щодо використання соціальних мереж політичним істеблішментом 40

Висновки до другого розділу 57

РОЗДІЛ 3. ПОЛІТИКИ СВІТУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ 59

ВИСНОВОК 74

СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ 78

Ціна: 700грн.
Кількість сторінок: 88

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні