Розвиток емоцій і почуттів у старших дошкільників засобами казки
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙ І ПОЧУТТІВ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблем емоційного розвитку старших дошкільників
1.2. Особливості розвитку емоцій і почуттів у дітей старшого дошкільного віку
1.3. Казка як засіб впливу на емоційний розвиток старших дошкільників
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ КАЗОК НА РОЗВИТОК ЕМОЦІЙ І ПОЧУТТІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1. Діагностика рівнів емоційного розвитку старших дошкільників
2.2. Впровадження комплексу казок як засобу спрямованого на розвиток емоцій та почуттів у дітей старшого дошкільного віку
2.3. Аналіз результатів емпіричного дослідження рівнів сформованості емоційного розвитку старших дошкільників
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.