Соціалізація молодших школярів засобом музично-театралізованої діяльності
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1 Феномен соціалізації особистості в психолого-педагогічних теоріях 6
1.2 Особливості соціалізації дітей початкових класів 10
1.2.1 Труднощі в соціальній адаптації молодших школярів 10
1.2.2 Причини шкільної дезадаптації учнів початкових класів 15
1.2.3 Самореалізація молодшого школяра як чинник соціалізації молодшого школяра 18
1.3 Музично-театралізована діяльність як каталізатор соціалізації молодшого школяра 21
РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ЗАСОБОМ МУЗИЧНО-ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1 Організація експериментального дослідження особливостей соціалізації молодшого школяра засобом музично-театралізованої діяльності: обґрунтування показників соціалізації дітей молодшого шкільного віку та критеріїв оцінки її результативності 29
2.2 Результати констатувального експерименту 33
2.3 Розробка програми стимулювання соціалізації молодших школярів через самореалізацію у музично-театралізованій діяльності 43
2.4 Експериментальна перевірка програми стимулювання соціалізації молодших школярів через самореалізацію у музично-театралізованій діяльності 45
ВИСНОВКИ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 59
ДОДАТКИ 64
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.