Сучасні тренди в телевізійній рекламі
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ 8
1.1. Особливості телевізійної реклами. Переваги та недоліки 8
1.2. Форми та жанри телевізійної реклами 18
1.3. Правила та категорії створення телевізійної реклами 29
Висновки до першого розділу: 38
РОЗДІЛ ІІ. ТЕХНОЛОГІЇ В ТЕЛЕВІЗІЙНІЙ РЕКЛАМІ 42
2.1. Використання креативних технологій в телевізійній рекламі 42
2.2. Методи психологічного впливу та маніпулятивні технології в телевізійній рекламі 52
Висновки до другого розділу: 74
РОЗДІЛ ІІІ. ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА В УКРАЇНІ ТА СВІТІ: ОСНОВНІ ТРЕНДИ 77
3.1. Характеристика сучасних трендів у телевізійній рекламі 77
3.2. Рекомендації зі створення телевізійної реклами 88
Висновки до третього розділу: 95
ВИСНОВКИ 99
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105
ДОДАТКИ 111
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.