Сучасні тренди в телевізійній рекламі

ЗМІСТ

ВСТУП        3

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ         8

1.1. Особливості телевізійної реклами. Переваги та недоліки       8

1.2. Форми та жанри телевізійної реклами         18

1.3. Правила та категорії створення телевізійної реклами    29

Висновки до першого розділу:        38

РОЗДІЛ ІІ. ТЕХНОЛОГІЇ В ТЕЛЕВІЗІЙНІЙ РЕКЛАМІ     42

2.1. Використання креативних технологій в телевізійній рекламі 42

2.2. Методи психологічного впливу та маніпулятивні технології в телевізійній рекламі         52

Висновки до другого розділу:         74

РОЗДІЛ ІІІ. ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА В УКРАЇНІ ТА СВІТІ: ОСНОВНІ ТРЕНДИ         77

3.1. Характеристика сучасних трендів у телевізійній рекламі        77

3.2. Рекомендації зі створення телевізійної реклами   88

Висновки до третього розділу:        95

ВИСНОВКИ        99

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ  105

ДОДАТКИ  111

Ціна: 700грн.
Кількість сторінок: 112

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні