Управління конкурентоспроможністю продукції українських товаровиробників на світовому ринку

ЗМІСТ

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7

1.1. Сутність понять конкурентоспроможності підприємства та міжнародна конкурентоспроможність 7

1.2. Показники та чинники міжнародної конкурентоспроможності підприємства (організації) 19

1.3. Конкуренті стратегії розвитку підприємства та їх аналіз 26

Висновки до розділу 1 38

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ 40

2.1. Сучасні тенденції розвитку світового ринку кондитерських виробів 40

2.2. Формування ринку кондитерських виробів в Україні 53

2.3. Аналіз та оцінка конкурентоспроможності продукції ВАТ «Кондитерська фабрика АВК» 71

Висновки до розділу 3 81

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА СВІТОВОМУ РИНКУ 83

3.1. Структурні зрушення в інноваційній сфері та їх вплив на підвищення конкурентоспроможності національної економіки 83

3.2. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі 94

Висновки до розділу 3 101

ВИСНОВКИ 103

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107

ДОДАТКИ 113

Ціна: 500грн.
Кількість сторінок: 115

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні