Управління конкурентоспроможністю продукції українських товаровиробників на світовому ринку
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Сутність понять конкурентоспроможності підприємства та міжнародна конкурентоспроможність 7
1.2. Показники та чинники міжнародної конкурентоспроможності підприємства (організації) 19
1.3. Конкуренті стратегії розвитку підприємства та їх аналіз 26
Висновки до розділу 1 38
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ 40
2.1. Сучасні тенденції розвитку світового ринку кондитерських виробів 40
2.2. Формування ринку кондитерських виробів в Україні 53
2.3. Аналіз та оцінка конкурентоспроможності продукції ВАТ «Кондитерська фабрика АВК» 71
Висновки до розділу 3 81
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА СВІТОВОМУ РИНКУ 83
3.1. Структурні зрушення в інноваційній сфері та їх вплив на підвищення конкурентоспроможності національної економіки 83
3.2. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі 94
Висновки до розділу 3 101
ВИСНОВКИ 103
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107
ДОДАТКИ 113
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.