Виховання учнів початкових класів засобами хореографічного мистецтва
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА 8
1.1 Аналіз науково-методичної літератури з проблеми дослідження 8
1.2. Хореографічне мистецтво як важлива складова виховання школярів у початкових класах 16
1.3. Особливості використання ритміки у роботі з дітьми молодшого шкільного віку 28
Висновки до 1 розділу 35
РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З РИТМІКИ ТА ХОРЕОГРАФІЇ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 37
2.1. Засоби та форми проведення уроків хореографії у початковій школі 37
2.2. Психолого-педагогічні умови процесу навчання дітей хореографії 50
2.3. Види хореографічної діяльності та дитячий репертуар 59
Висновки до 2 розділу 67
РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЗАНЯТЬ ХОРЕОГРАФІЄЮ НА ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 69
3.1. Діагностика рівнів сформованості танцювальних навичок та естетичних якостей у молодших школярів 69
3.2. Педагогічні умови організації хореографічної діяльності, спрямовані на естетичне виховання учнів 76
3.3. Аналіз результатів дослідження 94
Висновки до 3 розділу 98
ВИСНОВКИ 100
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 105
ДОДАТКИ 112
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.