Використання наочних посібників на уроках природознавства в початковій школі
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНИХ ПОСІБНИКІВ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА 5
1.1. Роль наочних посібників на уроках природознавства у початковій школі 5
1.2. Педагогічна цінність наочності на уроках природознавства 9
1.3. Дидактичні цілі використання наочних посібників у процесі навчання природознавству 12
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНИХ ПОСІБНИКІВ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 15
2.1. Класифікація засобів наочності та їх характеристика 15
2.2. Методика використання наочних посібників на уроках природознавства у початковій школі 24
2.3. Фрагмент уроку природознавства з використанням наочних посібників (мультимедійної презентації) 30
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
ДОДАТКИ 38
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.