Використання засобів наочності у процесі навчання природознавства учнів третього класу

ЗМІСТ

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА 5

1.1 Сутність принципу наочності у навчанні молодших школярів 5

1.2. Педагогічна цінність та дидактичні цілі використання засобів наочності на уроках природознавства 8

1.3. Класифікація засобів наочності, що використовуються на уроках природознавства та їх характеристика 12

РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА У 3-МУ КЛАСІ 22

2.1. Виявлення рівня навчальних досягнень учнів на уроках природознавства 22

2.2. Методика використання засобів наочності у процесі навчання природознавства учнів 3-го класу 26

2.3. Аналіз результатів дослідження 32

ВИСНОВКИ 35

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37

ДОДАТКИ 39

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 46

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні