Використання засобів наочності у процесі навчання природознавства учнів третього класу
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА 5
1.1 Сутність принципу наочності у навчанні молодших школярів 5
1.2. Педагогічна цінність та дидактичні цілі використання засобів наочності на уроках природознавства 8
1.3. Класифікація засобів наочності, що використовуються на уроках природознавства та їх характеристика 12
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА У 3-МУ КЛАСІ 22
2.1. Виявлення рівня навчальних досягнень учнів на уроках природознавства 22
2.2. Методика використання засобів наочності у процесі навчання природознавства учнів 3-го класу 26
2.3. Аналіз результатів дослідження 32
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
ДОДАТКИ 39
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.