Забезпечення наступності та перспективності між дошкільною та початковою ланками освіти
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ЛАНКАМИ ОСВІТИ 5
1.1. Поняття наступності та перспективності у психолого-педагогічній літературі 5
1.2. Проблема наступності та перспективності між дошкільною та початковою освітою 7
1.3. Наступність і перспективність державних стандартів початкової та дошкільної освіти 13
РОЗДІЛ 2. ДОТРИМАННЯ ПРИНЦИПІВ НАСТУПНОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВНОСТІ У НАВЧАННІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ШКІЛЬНОЮ ОСВІТОЮ 18
2.1. Реалізація принципів наступності та перспективності в дошкільній та початковій ланках освіти в навчанні граматики 18
2.2. Наступність у змісті та методах навчання математики 23
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.